Váš partner

Kontakt

TMG Der Reisejoker GmbH
Karsten Lehmann

Kölner Str. 16
42119 Wuppertal

Kontakt

Mobil: 49 160 95631918
info@tmg-reisen.cz

Jsme zde pro Vás

Pondělí - Neděle
po telefonické domluvě
 

Nápověda - jak a proč cestovat s německými CK

Princip objednávky je velmi jednoduchý. Přesto jsme pro Vás připravili krátký návod, který Vám pomůže, pokud si s něčím nevíte rady. Vybrání a objednání zájezdu může být provedeno třemi způsoby.

1. Objednání přes webové stránky

Základní a nejčastěji využívanou možností je samozřejmě nákup zájezdů přímo přes naše webové stránky. Provedeme Vás jednotlivými kroky:

1.1 Vyhledání podle požadovaných parametrů
Ve vyhledávacím formuláři (který je na stránce obvykle umístěn vpravo) si zvolíte požadovaná kritéria. Specifikujete-li destinaci jen obecně (např. "Kanárské ostrovy"), je výsledkem hledání seznam letovisek v dané oblasti a počet nabízených zájezdů. Zvolíte-li přímo konkrétní letovisko či podoblast (např. "Fuerteventura"), posunete se k dalšímu kroku - do nabídky hotelů.

1.2 Zvolení hotelu a stravy
V nabídce hotelů, kterou si můžete nechat seřadit podle několika kritérií, klikněte u vybraného hotelu na požadovaný způsob stravování (pokud nerozumíte nějaké zkratce, podržte nad ní myš a zobrazí se vysvětlivka). Náš systém navíc nabízí unikátní možnost srovnání nabídek jednotlivých cestovních kanceláří u daného hotelu (odkaz "porovnat"). Kliknutím na způsob stravování a cenu se pak dostanete k dalšímu kroku - volbě termínu odletu či odjezdu.

1.3 Nabídka termínů a letišť
Po zvolení letoviska, hotelu i způsobu stravování zbývá zvolit termín a letiště. Obvykle je i pro zvolený termín více nabídek, volte pak pokud možno tu, kde odletové letiště je blízko ČR (nebo přímo Praha). Kliknutím na odkaz "ověřit" pak zjistíte, zda je zájezd ještě dostupný.

1.4 Objednávka
Je-li zájezd ještě volný, vyplňte prosím objednávkový formulář a odešlete ho. Následně Vás budeme e-mailem nebo telefonicky kontaktovat a zašleme Vám přihlášku ve formátu PDF, kde bude uvedená i cena v Kč a pokyny k platbě. Přihlášku (resp. cestovní smlouvu) si vytisknete, důkladně pročtete, podepíšete a odešlete (nascanovanou, faxem, stačí i fotografie digitálním fotoaparátem). Smlouvu může podepsat pouze oprávněná osoba, na jejíž email byla objednávka zaslána.

1.5 Platba
Nejpozději 10 minut před platbou nám zatelefonujte a my ověříme platnost Vaší objednávky. Po ověření platnosti provedete platbu jedním z následujících způsobů:

  • v hotovosti v naší kanceláři (viz naše adresa)
  • vkladem na účet v KB nebo Raiffeisenbank
  • převodem na účet v KB nebo Raiffeisenbank - pokud možno v rámci pouze stejné banky! Jinak riskujete, že platba přijde až za několik dnů a zájezd se mezitím vyprodá.

1.6 Zaknihování
Závazné zaknihování bude provedeno po podepsání cestovní smlouvy a připsání uvedené částky na náš účet. Po zaknihování v mezinárodním rezervačním systému Vám zašleme potvrzení objednávky, které je třeba podepsat a zaslat zpět faxem, popř. naskenovanou e-mailem. Toto je závazný doklad, na základě kterého Vám cestovní kancelář poskytne uvedené služby.

1.7 Cestovní doklady
Bezprostředně po zaknihování Vás budeme informovat o způsobu doručení cestovních dokladů. Možností doručení cestovních dokladů je víc a závisí na pořadateli: buď doručení poštou (zasílány cca 10 dnů před odletem), zaslání e-mailem nebo vyzvednutí přímo na letišti. Pro odlety v režimu last minute (odlet do 8 dnů) budou Vaše cestovní dokumenty automaticky uloženy na letišti u stánku společnosti, kde si je 2 hodiny před odletem vyzvednete. Umístění stánku Vám sdělíme.